Sistemul de măsurare a traficului pe site-uril web româneşti, care oferă date referitoare audienţă şi profilele socio-demografice ale utilizatorilor site-urilor auditate de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor), a fost instalat în data center-ul iNES Group.
Decizia a fost luată în urma şedinţei Adunării Generale a Departamentului de Internet BRAT, din 10 mai când au fost stabilite rezultatele selecţiei de oferte.
"Studiul BRAT de măsurare a performanţelor site-urilor web se adresează advertiserilor şi proprietarilor de siteuri web activi pe piaţa de publicitate online. Piaţa publicităţii online în România este estimată la 8,.5 miloane euro în 2007", a declarat directorul vânzărial iNES Group, Lucian Bîlă.
iNES oferă biroului de audit servicii de colocare a serverelor şi conectivitate la Internet, necesare realizării proiectului în condiţii optime de securitate şi funcţionalitate. Licitaţia pentru achiziţionarea sistemului de măsurare a performanţelor site-urilor web a fost câştigată de compania germană Spring GmbH. Contractul cu iNES Group a fost semnat pentru o durată iniţială de doi ani, având posiblitate de prelungire după expirarea acestei perioade.
Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI) al BRAT se află în plin proces de implementare a sistemului de măsurare pe site-urile companiilor membre ale Departamentului Internet.
Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii după afilierea la BRAT şi contribuind la realizarea studiului. Iniţierea studiului SATI a început în iulie 2006, ca răspuns la creşterea importanţei mediului online, această acţiune fiind o continuare firească a eforturilor depuse de BRAT, de la înfiinţare, de a oferi industriei de publicitate din România cifre corecte, credibile şi independente cu privire la datele de difuzare sau audienţă înregistrate de diferitele produse media.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu