Coca-Cola a obţinut titlul "Best Brand" în Statele Unite, ocupând primul loc într-un top al brandurilor realizat de institutul de cercetare Harris Interactive şi devansând Sony Corporation, care a ocupat această poziţie timp de şapte ani consecutiv, informează ediţia online a Wall Street Journal.
Pentru a realiza clasamentul, Harris Interactive a realizat un sondaj online cu ajutorul a 2.372 de adulţi pe care i-a rugat să se gândească la brandurile de produse şi servicii care le sunt cele mai cunoscute şi să numească trei dintre ele. Potrivit Harris, clasamentul a fost realizat în funcţie de numărul de menţiuni obţinut de branduri şi fără ca respondenţilor să li se prezinte vreo listă cu nume de branduri. Unele dintre brandurile din clasament au înregistrat evoluţii nesemnificative în cadrul topului, cum ar fi cazul Motor Corp., care a urcat de pe locul patru pe trei, sau al Dell Inc., care a căzut de pe poziţia a doua pe a patra. Cu toate acestea, au existat şi branduri pentru care evoluţia în top a fost semnificativă, cum este cazul Kraft Foods, care a urcat trei locuri în clasament (de pe poziţia a noua pe locul şase) sau al Honda Motor Co., care a ajuns pe locul 10 de pe şase. Branduri renumite care au ieşit din topul "Best Brand" de anul acesta sunt Hewlett-Packard Co. şi General Electric Co. Potrivit sondajului Harris Interactive, topul "Best Brands" 2007 din Statele Unite este următorul: Coca-Cola, Sony, Toyota, Dell, Ford, Kraft Foods, Pepsi Cola, Microsoft, Apple şi Honda...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu