Direcţia Juridică din Ministerul Comerţului şi Turismului va acţiona în instanţă compania Smart Advertising Bucureşti pentru recuperarea sumei de 5,3 milioane de lei pe care a primit-o de la fosta Autoritate Naţională pentru Turism pentru a realiza trei clipuri publicitare.
"Vom recomanda Direcţiei Juridice din minister să acţioneze în instanţă partenerii care au realizat acele clipuri, pentru recuperarea sumei pe care ANT a plătit-o pentru ele. Dosarul clipurilor va fi înaintat Parchetului", a declarat Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul Comerţului şi Turismului.
Ea a adăugat că săptămâna trecută, firma Smart Advertising a trimis la minister clipurile refăcute, după ce în luna decembrie, la solicitarea reprezentanţilor ANT de a reface aceste clipuri, compania producătoare a mai cerut în plus 40% din valoarea contractului.
"Le-au trimis refăcute fără să mai ceara nici un ban în plus. De acum încolo, nu vom mai face licitaţii pentru bucăţi de campanii de promovare", a precizat Lucia Morariu. Valoarea de achiziţie a clipurilor publicitare ale fostei Autorităţi pentru Turism a fost majorată cu 800.000 euro la cererea vicepreşedintelui de atunci al instituţiei, Livia Sima, fără documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decât alt ofertant, au arătat inspectorii Departamentului de Control al Guvernului, în urma unui control efectuat, în luna iunie, la Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, care a preluat atribuţiile fostei Autorităţi Naţionale pentru Turism.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu