Agenţia GMP lucrează în prezent la o campanie pentru societatea Apa Nova adresată bucureştenilor, care se va desfăşura sub sloganul "De ce iubim Bucureştiul".
Subiectul campaniei nu are legătură cu domeniul de activitate al Apa Nova şi nu îndeamnă la consumul de apă.
Agenţia GMP a câştigat contul Apa Nova în urma unei licitaţii organizate la sfârşitul anului trecut.
Contractul a fost semnat pe doi ani, iar serviciile agenţiei includ comunicarea integrată ATL, BTL şi relaţiile publice.
În portofoliul de clienţi GMP PR se află Alcatel-Lucent, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală, Unilever.
Apa Nova Bucureşti, filială a companiei Veolia Eau, este concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Bucureşti.
---------------------------------
și uite cum își scoate gmp din pierderile de la campaniile politice...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu