Grupul GMP a sărbătorit miercuri şapte ani de activitate pe piaţa de publicitate, a tras linie evaluându-şi succesele, eşecurile şi controversele şi şi-a stabilit obiectivele pentru sfârşitul acestui an.
Deşi agenţia a sărbătorit şapte ani, povestea GMP a început în 1998, când Felix Tătaru, Managing Director acum, lucra ca operator de imagine la ProTV şi a înfiinţat General Media Promotion, a angajat o secretară şi un DTP şi s-a apucat de făcut "nişte broşuri" şi "nişte spoturi". "Nu ştiam nimic despre publicitate, habar n-aveam ce e aia.
Chiar şi numele firmei pe care o înfiinţasem demonstrează asta. Mă lăudam la clienţi că pot să fac 1.000 de pliante cu 0,05 bucata, cu creaţie şi text inclus", povesteşte Felix Tătaru.
Din 2000 începe de fapt povestea GMP, iar parcursul agenţiei a fost unul preponderent ascendent, excepţie făcând anul 2003 când, din cauza "ţepei" Ziua Shop a pierdut 88.000 de euro, profitul agenţie scăzând cu 7%. "Am crezut că o să dau faliment. A fost un an foarte greu", spune Tătaru.
Până la sfârşitul lui 2007 GMP are ca obiective să devină cea mai bună agenţie independentă din România, să construiască şi să consolideze brandurile pentru care lucrează, să aibă clienţi satisfăcuţi, să ia trei premii Effie, un Leu la Cannes, un premiu la Golden Drum şi două la Golden Hammer, şi să se mute într-un alt sediu.
GMP este singura agenţie din România care a obţinut un premiu de creaţie la festivalul de publicitate Cannes Lions, premiu despre care Felix Tătaru spune că "este al industriei de publicitate din România, pentru că am luat oameni din piaţa de publicitate, au venit oameni de la diverse alte agenţii, cu ei am făcut campaniile premiate. Unii au plecat, alţii au rămas. Nu e un premiu al GMP-ului"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu