miercuri, iulie 11, 2007

clasificari web

Nielsen/NetRatings va lansa un nou serviciu care va clasifica paginile web nu în funcţie de numărul de accesări, ci în funcţie de timpul petrecut de internauţi pe site-uri
Nielsen, care măsoară deja timpul mediu petrecut de internauţi pe site-uri şi media de sesiuni ale fiecărui vizitator pe o pagină web, va începe să raporteze timpul total petrecut de internauţi pe site-uri, astfel încât advertiserii, analiştii şi investitorii să aibă o imagine mai completă în ceea ce priveşte site-urile cele mai populare.
În prezent, site-urile şi advertiserii iau în calcul numărul de pagini acesate. Yahoo şi alţi giganţi online utilizează din ce în ce mai mult sistemul Ajax, care permite site-urilor să încarce continuu şi automat informaţii fără ca utilizatorii să fie nevoiţi să acceseze noi pagini. Utilizarea acestui program a condus la o scădere a numărului de pagini vizualizate.
Potrivit Nielsen, internauţii au petrecut 25 de miliarde de minute pe site-ul AOL în luna mai, mai mult decât pe site-ul Yahoo, unde au stat 20 de miliarde de minute.

Niciun comentariu: