Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) a iniţiat procedurile de organizare a două licitaţii pentru realizarea unor spoturi publicitare radio şi TV privind alegerile pentru Parlamentul European şi accesarea fondurilor UE, pentru care instituţia estimează că va plăti 5,6 mil lei (1,8 mil euro).
Agenţia va solicita realizarea unui spot radio şi TV prin care populaţia să fie informată în legătură cu alegerile din România privind Parlamentul European, servicii pentru care vor fi plătite circa 1,4 milioane lei. Alte cinci spoturi radio şi TV, cu o durată de câte 30 secunde, vor fi contractate cu 4,3 milioane lei, pentru informaţii legate de accesarea fondurilor europene.
Valoarea estimată a celor cinci spoturi a fost majorată de ASG pe parcursul a două zile, de la 1,4 milioane lei, în primul anunţ de intenţie pentru organizarea licitaţiei, la circa 4,3 milioane lei, în al doilea anunţ publicat după 48 de ore, fără ca numărul acestora să fie modificat.
Spoturile privind accesarea fondurilor UE vor fi difuzate pe o perioadă de 30 zile începând de la 1 octombrie. Campania de informare privind alegerile pentru PE va fi derulată pe un interval de şapte zile înaintea datei oficiale de desfăşurare a scrutinului, încă nestabilită.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu