marți, iunie 10, 2008

Tempo lansează Brand Motion

Urmând viziunea companiei de a-și diversifica și întări capabilitățile cheie, TEMPO anunță astăzi lansarea „Brand Motion”, companie specializată în servicii de strategie de brand și comunicare.
Decizia de legitimare a competențelor de consultanță strategică vine și pe fondul creșterii cererii dar mai ales a exigențelor profesionale din partea clienților TEMPO și a pieței per ansamblu.

Brand Motion va furniza două categorii de servicii: strategie și planning de comunicare, pe de o parte, și branding, pe de altă parte. Dintr-o perspectivă integrată, cele două servicii vor asigura agenției competența completă necesară pentru a construi și dezvolta branduri, prin alinierea viziunii de concepție a brand-ului cu demersul strategic de comunicare, prin care se urmărește creșterea și maximizarea valorii mărcii pe piață.
Crezul după care Brand Motion își va desfășura activitatea este “Creativity powered by knowledge”.
Obiectivul companiei este acela de a-și face cunoscute competențele într-un timp cât mai scurt, și de a dobândi o poziție de autoritate, devenind o opțiune principală a companiilor pentru consultanța de specialitate.
Echipa dedicată noii companii este formată din:
Mihaela Stănoiu - Managing Partner and Strategy Development;
Dan Bododea - Partner, Director Research and Insights;
Delia Soare - Partner, Brand Consulting;
Lavinia Bucur - Communication Planner;
Luiza Binga - Consumer Research Analyst.

Niciun comentariu: