marți, martie 04, 2008

Tempo - rebranduit

Agenţia de publicitate Tempo Advertising a încheiat procesul de rebranding început în urmă cu aproximativ un an, prin realizarea unui nou logo şi transformarea şi consolidarea valorilor agenţiei, anunţul fiind făcut în cadrul unui eveniment organizat la Londra.
Tempo Advertising a prezentat noul logo al agenţiei, reprezentat de o barcă cu opt vâslaşi simbolizând "spiritul de echipă şi individualitatea fiecăruia", după cum a declarat Dragoş Grigoriu, director general Tempo Advertising.
Noul logo Tempo este un obiect de artă, fiind realizat de David Gerstein, unul din cei mai expuşi artişti contemporani, care s-a confruntat pentru prima oară în cariera sa cu provocarea realizării unui logo.
Perioada de creaţie a durat mai mult de un an şi a a avut numeroase variante intermediare, din care a rezultat noul logo, care va fi prezent atât pe materialele agenţiei, dar şi în formă fizică, la intrarea în sediu său.
Conform lui Dragoş Grigoriu, noul logo, asociat canotajului, a fost ales pentru că acest sport este purtătorul unor valori esenţiale: individualitatea, pe de o parte, şi munca în echipă, pe de alta. Astfel, mesajele pe care noul logo şi rebrandingul Tempo Advertising le susţin sunt ambiţia agenţiei de a câştiga, reorganizarea la nivel intern în spiritul performanţei şi transmiterea unui mesaj clar, ambiţios a direcţiei şi priorităţilor agenţiei. Noile valori Tempo - învăţare, performanţă, schimbare - sunt elementele de bază ale creativităţii, care, implicit, duce la satisfacerea nu atât a clientului, ci a consumatorilor.
De altfel, creativitatea este considerată a fi principala resursă a fiecărei companii, cinismul fiind principalul duşman al acesteia. Dragoş Grigoriu a subliniat importanţa creării unui mediu care să le ofere oamenilor resursele prin care să se dezvolte şi să îşi dezvolte propria creativitate, în spiritul performanţei.
Învăţarea, în viziunea Tempo, constă în curiozitatea permanentă a fiecăruia, în abilitatea de a pune întrebări, nu de a avea permanent răspunsurile, dar şi în sensibilitatea faţă de ceea ce ne înconjoară. Pe de altă parte, performanţa este cea care valorifică creaţia, fiind măsurabilă şi recompensată într-un mediu creativ.
Tempo Advertising este înfiinţată în 1996. Cifra de afaceri a agenţiei pe anul 2007 a fost de 14,5 milioane de euro (43 milioane euro capitalizat).
Tempo oferă servicii de creaţie, client service, strategie, research, producţie (audio-video, print), BTL (event marketing, consumer, trade promotions), media, PR (Rogalski Grigoriu Public Relations) şi Interactive.
Printre clienţii Tempo se numără Autorom, Autoklass, Agricola Bacău, Argus, Atlas Corporation, Boom TV, Băneasa Investments, Best Foods, Danone, European Food, Ficosota Syntez, Howard Johnson, Heidi, Franke România, Interamerican, Lukoil, Mira Telecom, New Kopel Six’t, Orangina, Orange România, Plus Discount România, Realitatea TV, Romcanada, South Pacific, Royal Brinkers, Scandic Distilleries, Tuborg România, The Money Channel şi Ziua.

Niciun comentariu: