vineri, martie 21, 2008

Crizele anului 2007 şi predicţiile anului 2008

Rogalski Grigoriu a lansat prima ediţie a raportului "Crizele anului 2007 şi predicţiile anului 2008", un instrument ce îşi propune să contribuie la maturizarea mediului de comunicare din România prin analiza mediatică şi sociologică a crizelor de anul trecut.
Studiul identifică şi analizează situaţiile de criză de comunicare la care a asistat mediul de business din România şi îşi propune să ofere specialiştilor în relaţii publice un instrument pentru anticiparea şi gestionarea unor situaţii similare. Raportul, care este disponibil pe blogul companiei, cuprinde analiza unor cazuri de criză la nivelul comunicării, o radiografie a domeniilor cele mai expuse riscurilor, anul acesta, şi punctează o serie de schimbări de atitudine ale publicului din România faţă de companii, care pot funcţiona ca recomandări pentru comunicatori.
Studiul analizează factorii care au declanşat şi au alimentat trei dintre cele mai notorii crize de comunicare de anul trecut, aşa cum au fost nominalizate de jurnalişti într-un sondaj realizat de agenţie în luna februarie: "Danone – dioxina", "E&Y – Raluca Stroescu" şi "Smithfield – pesta porcină". Acestea sunt discutate sub aspectul mesajelor pe care un potenţial consumator le-a receptat prin intermediul presei, dar şi sub aspectul factorilor sociali, politici sau economici care au antrenat mediatizarea excesivă a celor trei cazuri.
Analizele sunt însoţite de rezultatele unui chestionar efectuat în luna februarie în rândul jurnaliştilor din presa centrală - departamentele economic şi social -, care arată câteva tendinţe importante pentru anul 2008, inclusiv industriile cele mai expuse riscurilor, din perspectiva presei. Raportul prezintă şi opiniile sociologilor cu privire la cele trei situaţii analizate, precum şi traseul "minut cu minut" al două din cele trei crize din redacţia ziarului Evenimentul Zilei. Raportul "Crizele anului 2007 şi predicţiile anului 2008" este realizat de Departamentul de risk & crisis management al agenţiei Rogalski Grigoriu Public Relations, pe baza datelor furnizate de Media Image cu privire apariţiile în presă ale crizelor analizate.
Rogalski Grigoriu este prima agenţie din România căreia International Public Relations Association (IPRA) i-a acordat trofeul Golden World Award, considerat Oscarul PR-ului, pentru cea mai bună lansare a unui brand la nivel internaţional, precum şi prima deţinătoare a trofeului Sabre European Awards, pentru excelenţă în management de criză.

Niciun comentariu: