miercuri, martie 05, 2008

Levi's - no 1


Brandul Levi's este cel mai popular brand de jeanşi din lume, fiind marca preferată a majorităţii consumatorilor, dintre care 45% spun că o pereche potrivită de jeanşi este dificil de găsit, informează un studiu realizat de Synovate.
Studiul remarcă şi faptul că 26% dintre respondenţii studiului au declarat că se uită, pe stradă, la ce tip de jeanşi poartă trecătorii. Studiul privind brandurile de jeanşi preferate de consumatori a fost realizat pe un eşantion de 7.700 de persoane din Statele Unite, Canada, Franţa, Brazilia, Rusia, Serbia, Malaezia, Africa de Sud şi Thailanda şi a urmărit care sunt brandurile preferate, modelele cele mai atractive şi cât sunt dispuşi să investească oamenii pentru a achiziţiona astfel de pantaloni. Cel mai popular brand în preferinţele publicului este Levi's, peste 20% dintre respondenţi nominalizând Levi's ca fiind marca lor preferată.
Marca înregistrează cea mai mare popularitate în Franţa (menţionată de 45% dintre respondenţi), apoi în Africa de Sud (32% dintre respondenţi) şi Malaezia, Statele Unite şi Serbia, care consideră jeanşii Levi's ca având "sex-appeal". Sârbii (59%) găsesc cel mai greu o pereche de jeanşi care să li se potrivească, pe locul următor aflându-se locuitorii Statelor Unite (57%) şi canadienii (53%). Din punct de vedere al sexelor, femeile (55%) sunt cele mai dificil de satisfăcut atunci când este vorba de achiziţionarea unei perechi de jeanşi care să li se potrivească, la fel de pretenţioşi fiind şi 37% dintre bărbaţi. Potrivit studiului, 16% dintre femei consideră achiziţionarea unei perechi de jeanşi la fel de dificilă ca şi achiziţionarea unui costum de baie, 30% dintre femeile din Statele Unite şi Canada declarând că ambele tipuri de produse sunt achiziţionate în urma unui proces îndelungat şi anevoios.
Francezii poartă blugi, însă 87% dintre ei exclud purtarea acestui tip de pantalon la serviciu, în timp ce 37% din totalul celor chestionaţi consideră că jeanşi potriviţi pentru a merge la serviciu.

Niciun comentariu: