joi, septembrie 27, 2007

un blog - o scufiță...

Steve Garton, Global Head of Media al Synovate, a declarat că “blogurile sunt Scufiţa Roşie a jurnalismului”, în condiţiile în care „consumatorul este, în zilele noastre, publisher, producător şi broadcaster”.
Steve Garton a vorbit despre provocările marketing-ului digital pentru oamenii din industrie şi despre relaţia media – audienţă, în cadrul celei de-a doua părţi a secţiunii Communications Planning & Research, din prima zi a lucrărilor IAA European Summit 2007.
În cadrul prezentării "The Challenges and Opportunities for Marketers as Their Audiences Refer to Digital Content", el a subliniat importanţa consumatorilor în stabilirea strategiei de comunicare, atrăgând atenţia asupra unui lucru important şi anume a faptului că „în zilele noastre, consumatorul este publisher, producător şi broadcaster”.
„Blogurile sunt Scufiţa Roşie a jurnalismului”, a subliniat Garton, în prezentarea sa pe tema conţinuturilor digitale, în care a vorbit despre importanţa dezvoltării rapide a reţelelor de socializare online şi a web 2.0, extrem de semnificative pentru comunicare la nivel mondial.
În altă ordine de idei, Garton a precizat că apariţia şi dezvoltarea rapidă a lumii virtuale Second Life, considerată „ilustrare a marketingului virtual”, şi a comunicaţiilor mobile reprezintă elementul cheie al industriei comunicării la nivel mondial. În afară de Garton, ceilalţi speakeri ai secţiunii au adus în discuţie relaţia dintre clienţi şi companii, relaţia dintre advertiseri, agenţii media şi consumatori, dar şi rolul comunicării în promovarea produselor.
Lakish Hatalkar, Integrated Communication – Procter&Gamble CE EMEA, a susţinut prezentarea „For Better or for Worse – Relashionship that work”, în care a abordat teme precum construcţia relaţiei dintre companii şi clienţi, care trebuie să aibă la bază principii puternice, precum înţelegerea, încrederea şi distracţia. „Trebuie să găsim noi modalităţi în care să ne adresăm consumatorilor, principiul care trebuie să stea la bază fiind înţelegerea lor”, a subliniat Hatalkar.„Ar trebui să nu mai vorbim despre «consumatori», ci despre «oameni», doar aşa îi putem înţelege şi le putem îmbunătăţi viaţa”, a subliniat reprezentantul Procter&Gamble.
În finalul primului modul, Philip Thomas, CEO al Cannes Lions International Advertising Festival, a vorbit despre importanţa festivalului pentru industria de comunicare mondială şi despre numărul de participanţi în continuă creştere ai evenimentului.

Niciun comentariu: