vineri, aprilie 18, 2008

Publicitatea la TV - studiu


Consumatorii consideră că mesajele comerciale sunt cel mai puţin populare conţinuturi transmise de către televiziuni, potrivit studiului "Global Broadcast Consumer Survey", realizat de compania americană de cercetare de piaţă Accenture.
Studiul a fost realizat cu ajutorul consumatorilor din opt ţări şi a avut ca scop să identifice felul în care telespectatorii din întreaga lume consumă şi reacţionează la conţinuturile TV şi modul în care aceştia se adaptează la noile canale media.
"Global Broadcast Consumer Survey" arată că majoritatea repondenţilor (64%) detestă întreruperea programelor televizate de pauzele publicitare, 40% sunt frustraţi că nu au posibilitatea să deruleze programele pe care le vizionează, iar alţii 30% sunt nemulţumiţi pentru că nu îşi pot viziona emisiunile preferate la un moment convenabil.
Televiziunea rămîne mediul cel mai popular în toată lumea, lucru confirmat de 97% dintre respondenţii studiului, care susţin că se uită la emisiuni TV. Pe de altă parte, Accenture arată că tiparele de consum variază în funcţie de spaţiul geografic, vârsta şi statutul social-economic.
Conform studiului, telespectatorii sunt mai fideli emisiunilor preferate decât canalelor TV, 70% dintre consumatori vizionând patru sau mai multe emisiuni săptămânal, în timp ce 71% urmăresc patru sau mai multe canale.
Dintre cei 7.000 de repondenţi, 83% şi-au exprimat nemulţumirea cu privire la emisiunile live, în timp de o treime dintre ei urmăresc opt sau mai multe astfel de programe pe săptămână, dintre care 41% rezidenţi ai Statelor Unite şi 39% britanici.
Potrivit studiului, 46% dintre repondenţii cu vârste de 18 - 24 de ani din Statele Unite accesează diverse conţinuturi prin intermediul telefonului mobil, un mediu atractiv doar pentru 19% dintre cei vârste de 55 de ani sau peste.
În plus, circa unul din trei adulţi este dispus să plătească pentru a descărca show-uri TV prin intermediul unui serviciu digital, jumătate dintre repondenţi declarând că preferă să plătească o taxă lunară fixă care să le permită descărcarea nelimitată de conţinuturi, ceva mai puţini preferând să plătească pentru un sezon dintr-un anumit program.
Pe de altă parte, 33% dintre participanţii la studiu preferă să descarce gratuit diferite programe, cu condiţia de a viziona şi conţinutul publicitar integrat în ele.

Niciun comentariu: