miercuri, ianuarie 23, 2008

Cristina Modreanu - selecționer unic al FNT

Cristina Modreanu, aleasă luni director artistic al Festivalului Naţional de Teatru, pentru un mandat de trei ani, s-a retras din funcţia de redactor-şef adjunct al ziarului Gândul, în scopul eliminării unui conflict de interese între cele două ipostaze profesionale.
Cristina Modreanu va rămâne senior editor la cotidianul Gândul. "După 13 ani în care am urmărit teatrul din România de pe scaunul jurnalistului, am acceptat poziţia de director al Festivalului Naţional de Teatru ca pe o încercare profesională extrem de ofertantă. Pentru a nu crea un conflict de interese între cele două ipostaze profesionale, am decis să mă retrag din funcţia de redactor-şef adjunct al ziarului Gândul şi să rămân, în viitor, senior editor la acelaşi cotidian. Cu siguranţă îmi veţi mai vedea semnătura şi în alte publicaţii editate de PubliMedia".

Senatul UNITER este format din Ion Caramitru şi Aura Corbeanu, în calitate de preşedinte şi vicepreşedinte, Victor Rebengiuc (actor), Emil Boroghină (actor), Mariana Mihuţ (actriţă), Ilinca Tomoroveanu (actriţă), Marius Rogojinschi (actor), George Ivaşcu (actor), Natasa Raab (actriţă), Alexandru Tocilescu (regizor), Bocsardi Laszlo (regizor), Marina Constantinescu (critic de teatru), Ludmila Patlanjoglu (critic de teatru), Dragoş Buhagiar (scenograf) şi Puiu Antemir (scenograf).

Niciun comentariu: