Asocierea dintre instalarea impotenţei şi consumul excesiv de alcool în cadrul campaniilor împotriva alcoolismului este mai eficace decât oricare avertisment, se indică într-un studiu realizat în Australia, transmite AFP.
Centrul naţional pentru studii asupra consumului de alcool şi droguri din Australia a indicat că filmuleţele animate despre pericolele consumului de alcool au determinat modificări de comportament doar în rândul fetelor.
"Consumul de alcool este atât de mult asociat cu diferite forme de eroism în rândul bărbaţilor, încât orice le spui nu are impact", a indicat Laura Vogl, coordonator al acestui studiu.
Aceasta a adăugat că includerea unor elemente precum tulburările de erecţie poate contribui la realizarea unei imagini negative a consumului de alcool.
Vogl a adăugat că, deşi o campanie împotriva consumului de alcool construită din acest unghi şi destinată băieţilor cu vârste între 13 - 14 ani ar putea suscita controverse, merită încercat.
Oare la români, se verifică?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu