Claudiu Dobriţă şi Ştefan Vasilachi au fost desemnaţi să conducă departamentul de creaţie al agenţiei Grey Worldwide România în calitate de Creative Director, respectiv Associate Creative Director, după ce Sorin Predescu a părăsit agenţia în luna decembrie, informează un comunicat al agenţiei.
“Plecarea lui Sorin Predescu, partenerul nostru de 12 ani, a lăsat un gol greu de umplut. Sorin a reuşit să creeze, pe lângă aproape 300 de spoturi TV, un nume pentru creativitatea Grey care vinde. Pe de altă parte, mai tinerii Claudiu şi Ştefan ameninţă să arate pieţei româneşti şi întregii Europe că, de acum încolo, nu-i de joacă atunci când vine vorba de creativitate şi eficienţă; aviz amatorilor: Golden Drum, Ad’Or, EFFIE şi toate celelalte festivaluri”, declară Mihail Vârtosu, Regional Managing Director Grey Worldwide.
Claudiu Dobriţă are o experienţă de patru ani în industria publicităţii, timp în care a ocupat poziţia de Copywriter la agenţia Leo Burnett. Claudiu a lucrat pentru conturi precum P&G, Philip Morris, Heidi, Orkla Foods, Altex, Bergenbier, Nestle, Elite, la care se adaugă, de scurt timp, Romtelecom-Clicknet şi a obţinut câteva premii şi nominalizări la EFFIE, Euro EFFIE, Ad’Or şi Golden Drum. “E în primul rând o misiune. Aceea de a restructura un departament de creaţie, de a aduce standarde noi şi un fel nou de a vedea lucrurile. Apoi, cred că e un moment bun, un an în care agenţia Grey se reinventează şi în care a ales să facă lucrul acesta avându-ne pe mine şi pe Ştefan în echipă. O să fie interesant. Vrem să facem lucruri frumoase de care să fim mulţumiţi şi de care clienţii noştri să fie mândri. De la idee şi până la produs. În definitiv, ne dorim ce îşi doreşte fiecare client: creativitate şi eficienţă. E de altfel ceea ce îşi doresc şi celelalte agenţii şi tocmai asta face competiţia mai interesantă. Grey poate face diferenţa în piaţă, are cu ce şi are cu cine. Ne propunem să demonstrăm asta cu fiecare zi de acum înainte. Şi, cu atât mai important, să o facem cu plăcere”, spune Claudiu Dobriţă, noul Creative Director Grey Worldwide România.
La rândul său, Ştefan Vasilachi a lucrat pentru conturile Coca-Cola, Loteria Română, Altex, Bergenbier, iar mai nou pentru Romtelecom-Clicknet şi a obţinut premii şi nominalizări la Ad'Or, Golden Drum şi EFFIE.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu