luni, august 02, 2010

Frunza lui Udrea


În ciuda faptului că aproape toţi membrii Consiliului Naţional de Evaluare a Brandului, precum şi ministrul Turismului, Elena Udrea, sunt de acord că între frunza de pe logo-ul brandului turistic al României şi cea a firmei de transporturi există asemănări foarte mari, aceştia au decis că imaginea va rămâne neschimbată.
De asemenea, reprezentanţii Consiliului de Evaluare a Brandului au declarat că, în cazul în care juriştii vor considera că actuala frunză nu este originală, ea nu va fi eliminată definitiv, ci va suferi doar mici modificări, cât să intre în legalitate.
Din Consiliul Naţional de Evaluare a Brandului fac parte specialişti din turism precum Daniel Vasilescu, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc, Corina Martin - preşedinte Asociaţia Naţioală a Agenţiilor de Turism, Marilena Stoian - preşedintele onorific al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural, George Copos - preşedintele grupului Ana Hotels şi Radu Enache - preşedintele grupului Continental Hotels...

în ce țară trăim, și ce dobitoci ne conduc?
[DOBITÓC, -OÁCĂ, dobitoci, -oace, (Peior.) Om care este lipsit de inteligență – Din sl. dobytŭkŭ. cf DEX]

Niciun comentariu: