vineri, martie 29, 2013

Ce este Advertorialul


Advertorialul este un articol care îmbină scopul publicitar cu stilul jurnalistic. 
Advertorialul este o combinație între publicitate și jurnalism, în care clientul plătește echipa editorială să scrie în stilul publicației, promovandu-i produsul.
Din acest motiv, de cele mai multe ori, advertorialele se machetează de către publicații, pentru a putea respecta colonajul / paginația / stilurile specifice.
Advertorialul este preferat pentru că face parte din categoria publicității fără marcaj, de multe ori fiind semnat cu datele unei persoane din redacția publicației.
Având în medie 800 - 1000 de cuvinte, un advertorial trebuie să cuprindă o introducere, un cuprins și o încheiere, pentru că o succesiune logică este mai ușor de reținut.
Poveștile amuzante ajută cititorul să înțeleagă beneficiile și caracteristicile produsului prezentat.
Pentru un advertorial publicat on-line, densitatea cuvintelor cheie este necesară pentru generarea rezultatelor pozitive în SERP (Search Engine Result Page). 

Link-urile nu trebuie să lipsească, pentru a putea direcționa clientul către afacerea promovată.

Niciun comentariu: