miercuri, decembrie 09, 2009

SOV il cumpara pe Patriciu

Alegerile s-au teminat, acum urmeaza regruparile si schimbarea tacticilor.
Unul dintre 'moguli' e foarte nehotarit sau neclar despre ce vrea sa faca...

Sorin Ovidiu Vantu: Eu sunt cel care poate sa-l cumpere pe Dinu Patriciu, si nu invers. Eu nu sunt pestele mic in piata romaneasca. Am fost pirahna in anii '90. Acum sunt somn...

Sorin Ovidiu Vantu, sfat catre Basescu: Singura modalitate prin care putem traversa anul 2010 fara convulsii majore este un guvern de uniune nationala. E nevoie de o decizie politica totala, nu mai avem nevoie de razboaie macar in 2010. Din 2011 sa se bata iarasi. Avem nevoie de o majoritate parlamentara zdrobitoare pentru a sustine un proiect pentru recalibrarea Romaniei. Nu ma intereseaza in nici un fel sa am vreun acces la putere, pentru ca eu nu operez cu puterea, dar am nevoie de liniste si de constructie in aceasta tara.

Sorin Ovidiu Vantu despre oamenii de afaceri: Va fac o marturisire. Suntem atat de tampiti si orgoliosi incat nu ne putem intelege. De aia e nenorocire.

Sorin Ovidiu Vantu despre afacerile lui: Voi renunta definitiv la print, merg doar pe media electronica. Acolo voi investi cat este necesar pentru a-mi mentine cota de piata si chiar pentru a o spori.

articolul complet, aici

Niciun comentariu: