marți, noiembrie 10, 2009

7 mituri idioate despre PR (dar ar putea fi mai multe)

"mi-a stat pe varful degetelor acest post, m-am tot gandit daca sa-i dau drumul in lume sau sa-l tin doar pentru mine, dar pana la urma m-am hotarat sa va spun asa: am tot auzit / citit in ultima vreme lucruri despre PR si oamenii de PR. am tot asteptat sa vina cineva si sa zica adevarul despre meseria asta, asa macar ca un semn ca cineva citeste chestiunile in cauza. n-a venit nimeni, asa ca o sa incep eu si o sa rog toti oamenii de PR care au blog sa scrie partea lor de adevar.
incep eu si o sa rog toti oamenii de PR care au blog sa scrie partea lor de adevar. deci: nu stiu cum sunt altii, dar PR-ul nu este despre pitzipoance, firfiritze, gentutze, pantofiori, glam, gloss si alte bamboo-isme. pentru ca oamenii normali la cap din PR muncesc pana le sar capsele si le mai ramane prea putin timp ca sa se justifice, rog toti colegii care au blog si scriu liber sa spuna partea lor de adevar despre cum e sa faci PR. hai sa vedem daca noi, PR-ii suntem in stare sa facem o leapsa “nenominala”, ca sa zic asa, despre cum e meseria asta, pe bune.

Incep eu:..." cititi continuarea chiar pe blogul autoarei

Niciun comentariu: