Compania Xerox a realizat o transformare de amploare a identităţii corporate, prima de acest gen de la lansarea numelui companiei în 1961, urmând să retragă de pe piaţă logo-ul roşu în formă de "X", în favoarea "unei identităţi de brand care să reflecte valorile Xerox din ziua de azi".
Conform ediţiei online a New York Times, noul logo constă într-un simbol "xerox", de un roşu mai deschis, asociat cu o sferă roşie, care prezintă o schiţă din linii, care împreună formează un "x" stilizat. Conform declaraţiilor lui Anne M. Mulcahy, director Xerox, acest nou logo reprezintă legătura dintre clienţi, parteneri, industrie şi inovaţie.
Xerox şi Interbrand, divizia de consultanţă de brand a Omnicom Group, au realizat, pe parcursul ultimelor 18 luni, peste 5.000 de interviuri cu oameni din toată lumea, încercând să descopere cum asociază aceştia numele Xerox. Ulterior, reprezentanţii celor două companii, au încercat să analizeze informaţiile obţinute, care prezintă Xerox ca fiind "de încredere şi stabil", pe de o parte, dar şi "formal şi greu de digerat", dar şi să adauge noii identităţi atributele de "modern, inovativ şi flexibil". "Internetul, sponsorizările, toate iconiţele 3D - nici una dintre acestea nu existau când Xerox beneficia de vechiul logo", a declarat Maryann J. Stump, Senior Director of Brand Strategy al Interbrand.
Conform cercetării, oamenii asociază Xerox cu culoarea roşie, acest lucru rămânând şi în noul logo.
Noua identitate de brand a fost prezentată pe site-ul Xerox, dar reprezentanţii companiei au declarat că perioada de finalizare a acestui proces, care implică rebrandingul materialelor de marketing, a birourilor şi produselor, ar putea dura până la doi ani.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu