Portalul ResponsabilitateSocială.ro îi invită pe bloggeri să evalueze iniţiativele sociale ale societăţile româneşti în 2007, urmând ca ierarhiile rezultate să fie publicate pe site, pentru a motiva firmele să îşi îmbunătăţească strategiile sociale în 2008.
Bloggerii trebuie să răspundă la trei întrebări, rezutatele obţinute urmând să fie publicate pe ResponsabilitateSociala.ro.
Implicarea socială a companiilor, practică consacrată în rândul companiilor care operează pe pieţele occidentale, a început să se facă remarcată şi în România în ultimii ani, companiile implicându-se din ce în ce mai mult în viaţa comunităţilor unde îşi derulează activitatea.
Resursele oferite de corporaţii pentru astfel de iniţiative pot contribui la rezolvarea unor nevoi sociale importante: renovarea şi dotarea unităţilor de învăţământ, oferirea unui adapost pentru grupuri dezavantajate sau pentru victimele unor catastrofe naturale, protejarea mediului înconjurător, amenajarea spaţiilor verzi, restaurarea monumentelor istorice şi altele.
Pentru că bloggerii sunt lideri de opinie şi reuşesc să ajungă la audienţe importante, autorii portalului ResponsabilitateSociala.ro îi invită să evalueze implicarea companiilor, stimulându-le pe acestea să fie mai responsabile.
Potrivit chestionarului de pe portal, blogerii sunt invitaţi să menţioneze cele mai responsabile trei campanii din 2007, ce i-a nemulţumit în legătură cu modul în care companiile româneşti şi-au demonstrat responsabilitatea socială şi aşteptările pe care le au în 2008, din punct de vedere al responsabilităţii sociale, de la companiile care activează în România.
www.responsabilitatesociala.ro este un un program care îşi propune să convingă companiile româneşti să investească în dezvoltarea societăţii şi a comunităţilor în care funcţionează.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu