Electronic Arts (EA), unul dintre cei mai mari developeri de jocuri video din lume, a anunţat lansarea unei versiuni gratuite online a jocului Battlefield, în speranţa că va reuşi să recupereze din veniturile pierdute prin vânzarea de publicitate in-game, informează Media Guardian.
Vânzarea de publicitate în jocurile video a devenit o afacere în ultimii ani, însă mişcarea făcută de EA este pentru prima oară când o companie importantă din industria gamingului experimentează folosirea publicităţii pentru plata unui joc în loc să folosească veniturile din publicitate pentru a spori vânzările retail. Reclamele nu vor apărea în conţinutul jocului, ci vor fi incluse în ecranele de încărcare şi pe site-ul oficial al acestuia.
Disponibil pentru descărcare încă din vara lui 2007, Battlefield Heroes este un joc nou, realizat de echipele care au dezvoltat Battlefield 1942 şi Battlefield 2, care au vândut milioane de copii în magazine. Compania intenţionează să menţină actualizat noul joc, prin oferirea de noi conţinuturi prin intermediul site-ului, pe care jucătorii le pot descărca imediat ce accesează jocul.
Descărcarea de către gameri a unor materiale adiţionale odată cu trecerea timpului permite EA să opereze şi o actualizare a reclamelor din joc, ceea ce aduce companiei noi venituri. "Jocurile online au o audienţă importantă", a declarat Gerhard Florin, Head of Publishing în cadrul EA. Jocul a fost elaborat pentru a fi relativ simplu de jucat şi poate fi accesat pe un număr mare de computere, de segmente diverse ale audienţei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu