Adrian Preda este, de ieri, noul Co-Creative Director al agenţiei de publicitate Leo Burnett.
"Sunt o mulţime de motive pentru care am făcut acest pas, însă discuţia cu Ştefan, Bogdan şi Emilian a avut un rol decisiv. Un pic nelămurit de numărul mare de agenţii cu directori de creaţie «made in Leo Burnett» i-am intrebat dacă s-a schimbat ceva în ADN-ul Leo. Răspunsul lor a fost clar: «excelenţa creativă rămâne porunca biblică de bază la Leo Burnett». Am avut întotdeauna o slăbiciune pentru cuvintele «excelent» şi «creativ» puse împreună: când le aud mi se luminează ochii şi zâmbesc larg. Numai atât şi ar fi fost suficient să spun «DA». Şi să nu uităm... E totuşi vorba de Leo!", a declarat Preda.
Adrian Preda are o experienţă de peste 10 ani pe piaţa de comunicare, atât în România, cât şi în regiune. În 1999 a avut prima experienţă cu o agenţie de publicitate multinaţională, ocupând funcţia de Copywriter la Graffiti BBDO, pentru ca în 2004 să devină Creative Director al aceleiaşi agenţii.
În 2006, Preda a fost numit în funcţia de Chief Creative Director la McCann Erickson Croaţia. Alături de Emilian Arsenoaiei, Adrian Preda va gestiona conturi importante din portofoliul agenţiei. Agenţia Leo Burnett este recunoscută pe piaţa românească pentru serviciile sale de strategie şi creaţie.
Leo Burnett a câştigat titlul Agenţia Anului la Ad'Or în ultimii cinci ani şi Agenţia Anului în 2005 la Golden Drum.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu