Agenţia de strategie şi design de brand Redwine s-a lansat oficial pe piaţa de profil, urmând să fie dedicată proiectelor de branding corporate şi a celor de produse şi servicii, după ce a fost înfiinţată în cursul anului 2007.
Redwine porneşte la drum cu o echipă de profesionişti care au câştigat experienţă anterioară valoroasă în proiecte de branding şi comunicare, în diverse categorii, lucrând pentru clienţi cum ar fi: Nestle, P&G, Philip Morris, Ursus Breweries, Rauch, Snack Attack, Orkla Foods, Abn-Amro, Credit Europe Bank (Finansbank), West Park Residential, Impact Developer & Contractor, RFI Romania, Club Bamboo, Berlin - Chemie sau Curiero.
Principalele servicii furnizate de agenţie sunt audit de brand, strategie de brand, naming şi identitate verbală, design de brand, management şi comunicare de brand.
"Într-un context atât de competitiv, este dăunător ca un brand să nu fie îndrăzneţ, de aceea modul nostru de lucru implică căutarea de insight-uri de consumator puternice şi autentice, cucerirea de teritorii de poziţionare noi şi curajoase sau dezvoltarea de execuţii creative de excepţie", a declarat Iulian Dumitru, Managing Partner.
"Vom crea branduri bazate pe idei adevărate, puternice şi creative care implică consumatorii, motivează angajaţii şi aduc valoare acţionarilor", a precizat Veronica Oancea, Partener şi Client Service Coordinator.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu