Publicitatea online din România va creşte cu peste 50% în 2008, după ce valoarea estimată a pieţei de profil a ajuns la circa 10 milioane de euro în 2007, potrivit studiului "Previziuni media 2008", realizat de grupul Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT) din cadrul Deloitte Touche Tohmatsu.
Potrivit studiului, publicitatea online se va confrunta cu numeroase provocări în acest an datorită adversităţii exprimate de către consumatori precum şi a normelor de reglementare.
“Direcţiile principale spre care se îndreaptă industria media la nivel global în 2008 vizează posibilităţile de reducere a consumului domestic de energie la aparatele electronice; dezvoltarea relaţiei complementare dintre televiziunea prin internet şi televiziunea tradiţională; scăderea pirateriei online şi creşterea numărului de produse media contrafăcute; diversificarea cinematografelor etc.”, a declarat Dariusz Nachyla, partener TMT în Central Europe în cadrul Deloitte.
Previziunile studiului pe anul 2008 au la baza informaţii colectate în urma discuţiilor purtate cu clienţii firmelor membre Deloitte, cu analiştii din industria Tehnologiei, Media şi Telecomunicaţiilor, precum şi interviuri la care au participat directori de companii din domeniul TMT din întreaga lume.
Deloitte România este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale din România care furnizează servicii profesionale în patru domenii: audit, servicii fiscale, consultanţă managerială şi consultanţă financiară, având o echipă de peste 350 de profesionişti români şi expatriaţi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu