luni, februarie 04, 2008

Tempo PR => Rogalski Grigoriu Public Relations


Departamentul de PR al agenţiei de publicitate Tempo Advertising devine Rogalski Grigoriu Public Relations, companie de PR de sine stătătoare, structura de acţionariat fiind formată din Eliza Rogalski, Dragoş Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan şi Florina Vărzariu.
Eliza Rogalski a declarat că deşi există o împărţire clară a acţionariatului, aceasta poate fi schimbată.
"Structura de parteneriat este deschisă. Pot fi cooptaţi şi alţi oameni", a subliniat Rogalski, Managing Partner al Rogalski Grigoriu.
Având un capital intelectual şi uman important, format din 15 consultanţi specializaţi prin Chartered Institute for Public Relations (CIPR), Rogalski Grigoriu îşi va continua dezvoltarea propriului portofoliu de clienţi şi expertiza de PR.
"Suntem prima agenţie de PR din România care îşi fundamentează recomandările pe un set de cunoştinţe validate la nivel internaţional de către CIPR. Aceste principii de lucru ne-au ajutat atât intern – prin organizarea în jurul unor arii de practică – healthcare, consumer, business-to-business, financial, real estate, retail, litigation PR, crisis & issues management şi interactive PR – dar şi în calitatea serviciului pe care îl livrăm clienţilor – şi aici mă refer nu doar la clienţii de business, ci şi la clienţii de informaţie – jurnaliştii cu care lucrăm în fiecare zi. Acum zece ani ne-am asumat o promisiune – aceea de a crea leadership, pe care o continuăm sub o nouă identitate. Avem resurse complete pentru a merge mai departe pe acest drum", a declarat Rogalski.
"N-am vrut să se numească Tempo PR pentru că Tempo este o agenţie de publicitate, iar noi am vrut să facem o declaraţie de independenţă. Piaţa ştie cine suntem noi, ne cunoaşte, de aici şi alegerea numelui", a adăugat ea. "Înfiinţarea acestei companii este primul demers de individualizare a competenţelor dezvoltate de Tempo în ultimii 12 ani. Specializarea vine firesc odata cu creşterea cerinţelor unei pieţe mature de PR, la dezvoltarea căreia contribuim de 10 ani, şi cu atingerea unui grad de maturitate profesională a echipei conduse de Simona şi Eliza. În continuare, atenţia noastră se îndreaptă spre un produs de comunicare integrat, la care noi credem că o companie individual administrată poate contribui mai bine decât un departament", susţine Dragoş Grigoriu, preşedinte Tempo.
Echipa Rogalski Grigoriu şi-a creat instrumente proprii de planning – Harta Influenţelor – care identifică toate categoriile de public ţintă şi natura influenţelor dintre aceştia, Matricea de Comunicare - care permite integrarea tuturor publicurilor ţintă într-un singur plan de comunicare sau Benchmarking – care permite estimarea unor rezultate ale campaniilor de PR încă din momentul planificării lor. "În 2007 am înregistrat o dublare a portofoliului de clienţi, reflectată şi în creşterea de 150% în fee-uri şi în dublarea echipei. Am încheiat anul cu fee-uri facturate de 500.000 de euro, ceea ce, pentru un departament de PR într-o agenţie, e chiar un succes. Am început să lucrăm pentru clienţi care au venit direct la noi pentru că le-am fost recomandaţi de ziarişti sau de alţi clienţi. A fost un an de excepţie şi avem toate premisele să continuăm astfel", a mai precizat Rogalski.
Echipa de PR a fost creată acum 10 ani, când a început să lucreze pentru Tuborg – client alături de care a câştigat şi primul său aur la Romanian PR Award, în 2005. Anii 2006 şi 2007 au continuat cu "Biosecurizat", pentru Agricola Bacău, premiată cu aur la Romanian PR Award în 2006 şi aur la SABRE European Awards în 2007 pentru cea mai bună campanie de crisis management, campania "Cu drag, pentru tine", derulată pentru lansarea Laptelui Proaspăt de la Danone – premiată cu aur de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice în 2007 pentru cea mai bună lansare de produs din lume şi argint la Romanian PR Award 2006.
Agenţia de PR Rogalski Grigoriu are o echipă de 15 consultanţi cu studii CIPR şi un portofoliu care cuprinde în acest moment 16 clienţi – Agricola Bacău, Atlas Corporation, Băneasa Investments, BSG, BSR, Boom, Carlsrom Beverage, Cetelem, Deloitte Romania, Franke Romania, LaborMed Pharma, Millennium Bank, New Kopel Sixt, Ocif Group, Petrom, Tassullo şi Tuborg Romania.

Niciun comentariu: