AdPrint 2008 a fost dominat de agenţiile din străinătate, în timp ce creativii din România nu au reuşit să îşi adauge în palmares un număr foarte mare de Îngeri la ediţia a noua a festivalului, care a avut loc în perioada 7-10 februarie, la Braşov.
Agenţiile româneşti care au plecat acasă cu trofee de la AdPrint 2008 au fost Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi şi Grey România. Saatchi & Saatchi a câştigat un Înger cu lucrările "Woman", "Man", "Boy" pentru brandul Head & Shoulders, clientul Procter & Gamble, la categoria "Cosmetice", în timp ce creativilor de la Grey România le-a revenit un trofeu pentru print-ul "One Drop" pentru brandul Fairy, client Procter & Gamble, la categoria "Media Promotion".
Din totalul de 32 de categorii ale festivalului, la 17 nu au fost înscrise lucrări: "Banking / Financial Services / Insurance", "Beverages – Alcoholic", "Communication Services", "Corporate / Institutional", "Home Entertainment Equipment", "Industrial", "Office Equipment", "Personal / Gift Items", "Pet Products", "Political Advertising", "Professional Services / Trade", "Retail Foods", "Retail Services", "Retail Stores", "Advertising Self Promotion", "Tobacco" şi "Utilities". Pe de altă parte, au fost făcute nominalizări dar nu s-au decernat premii la categoriile "Art & Culture", "Automotive Products", "Entertainment Promotion" şi "Travel & Tourism".
În total, la festival au fost înscrise peste 400 de lucrări de către 170 de echipe de creaţie, dintre care 115 de la 46 de agenţii din străinătate şi 55 de la cele 23 de agenţii româneşti participante la AdPrint.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu