Grădiniţa, şcoala alternativă de gândire creativă, are un nou slogan, "Marile idei plătesc cu dobândă", care reflectă noua poziţionare a platformei educative, care s-a extins prin noi materii, cum ar fi cyber, design, PR, strategie şi media, informeză un comunicat.
Grădiniţa, Şcoala alternativă de Gândire creativă, este o un proiect educaţional destinat celor interesaţi de domeniul comunicării care le permite celor mai talentaţi participanţi să ajungă la Cannes Lions, ca parte a uneia dintre cele două echipe dedicate tinerilor, Young Creatives Print şi Young Creatives Cyber.
Proiectul Şcolii Alternative de Gândire Creativă este recomandat de biroul londonez al Cannes Lions şi premiat cu Global SuperAchiever Award. Prin acest proiect, Biroul Cannes Lions oferă tinerilor români posibilitatea de a se exprima la nivel internaţional.
Până acum, Grădiniţa a contribuit la formarea a câteva sute de tineri, dintre care cei mai buni 25 au participat la ultimele ediţii ale festivalului Cannes Lions. În 2007 sponsorii Şcolii de Gîndire Creativă au fost Tempo, Coca-Cola, Orange Concept Store şi Nord Vision, care au oferit sprijin logistic şi financiar pentru selecţia şi participarea tinerilor creativi la Cannes.
Anul trecut, grupul de tineri români prezent la Cannes a avut 18 componenţi, fiind cel mai numeros din cadrul competiţiei Young Creatives.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu