Agenţiile Nicola Porter Novelli şi New Media, membre ale The Group au fost alese de brandul Ciucaş să se ocupe de programele de de comunicare ale mărcii
Astfel, agenţia de PR Nicola Porter Novelli va derula, pentru Ciucaş, proiecte de comunicare internă, evenimente de PR şi de relaţionare cu media, în timp ce New Media, agenţia de "interactive", va coordona proiecte speciale de comunicare online.
Ciucaş a optat pentru încheierea parteneriatului cu agenţiile din cadrul The Group după ce a colaborat şi în trecut cu acestea, pe partea de PR şi comunicare online, în cadrul unor evenimente precum Montanfest, festivalul organizat anual la Braşov.
"Am găsit în partenerii noştri nişte prieteni care au înţeles perfect care sunt valorile de brand şi ne-au propus acţiuni care să le reflecte întotdeauna, nu evenimente formale sau comunicări standard. Fiecare proiect pe care l-am derulat anul trecut a avut «ceva» care a exprimat brandul Ciucaş. Este şi principalul motiv pentru care am decis să lucrăm împreună pe termen lung, să creăm strategii, nu doar proiecte punctuale", a declarat Mihai Bonca, Brand Manager Ciucaş.
"Ne-am ataşat foarte mult de marca Ciucaş şi, prin experienţele din 2007, am trecut dincolo de relaţia strictă agenţie-client. Am descoperit un brand care aduce cu sine o provocare foarte mare pentru noi prin poziţionarea «bere de la munte». Iar prin proiectele pe care le vom derula anul acesta ne dorim să consolidăm poziţia Ciucas pe piaţa în care activează", a declarat Sorina Mihai, Managing Partner Nicola Porter Novelli.
"Ceea ce vom dezvolta împreună cu echipa Ciucaş sunt proiecte speciale, pentru că noi credem că brandurile şi consumatorii trebuie să interacţioneze în mediul online dincolo de simplele bannere", a declarat Alin Zăinescu, Managing Partner New Media.
Ursus Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere de pe piaţa româneasca cu o cotă de piaţă de 24%. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar şi Pilsner Urquell.
The Group include 14 agenţii specializate în domeniile media, creaţie, relaţii publice, cercetare, producţie audio-video şi dezvoltare de conţinut media. Din The Group fac parte agenţiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events & Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership şi Navidoo.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu