Pentru că mă întreabă din ce în ce mai mulți, iată un model de brief cu care lucrez de muuuulți ani. Desigur, fiecare îl poate adapta/modifica/completa cu informațiile de care are nevoie...
Spuneți de ce mai aveți nevoie, s-ar putea găsi :)
Dacule... cine are urechi de auzit sa auda! Formularele astea ar trebui sa existe in orice agentie de publicitate si pe loc imi vin in minte 3 motive solide: 1. Scripta manent. Intotdeauna. 2. Ajuta la o mai buna organizare a timpului si a lucrarilor 3. E util si pentru omul de client service. Va invata din start terminologia si mai ales cerintele.
Un comentariu:
Dacule... cine are urechi de auzit sa auda!
Formularele astea ar trebui sa existe in orice agentie de publicitate si pe loc imi vin in minte 3 motive solide:
1. Scripta manent. Intotdeauna.
2. Ajuta la o mai buna organizare a timpului si a lucrarilor
3. E util si pentru omul de client service. Va invata din start terminologia si mai ales cerintele.
Eu sunt PRO.
Trimiteți un comentariu