luni, iunie 16, 2008

Afaceri 'jurnalistice'


Jurnalista Corina Drăgotescu, care a devenit recent proprietarul mărcii "Scânteia", a declarat vineri, că intenţionează să lanseze un site care să poarte acest nume şi care să includă secţiuni cu titluri "celebre" - Cutezătorii, Urzica, Licurici, Albina etc.
"Procedura de achiziţionare a mărcii «Scânteia» a fost demarată la începutul anului 2007, şi la sfârşitul lunii martie 2008, am intrat în posesia brand-ului. Deţin dreptul de proprietate asupra tuturor domeniilor, mai puţin Imobiliar şi IT. Pot să spun că plănuiesc să lansez un produs de informaţii pe zona de Internet, şi anume un site. Am două domenii înregistrate deja www.scanteiaonline.ro şi www.ziarul-scanteia.ro. Ambele domenii sunt înregistrate pe numele Magdalena Gabriela Bolintineanu, asistenta consilierei mele. E un proiect. Nu ştiu dacă voi rămâne cu forma aceasta, cu linia gândită acum un an şi jumătate în urmă", a declarat Corina Drăgotescu.
Ea a declarat că site-ul ar putea fi lansat "undeva în toamnă", nefiind încă stabilită o dată exactă. "Celelalte brand-uri pe care le-am achiziţionat odată cu «Scânteia» - «Cutezătorii», «Urzica», «Licurici», «Albina» - s-ar putea constitui în secţiuni ale site-ului.
Astfel, Cutezătorii ar cuprinde informaţii pentru tineret, Urzica, chestiuni de monden, sau Licurici ar putea fi o secţiune dedicată copiilor", a mai spus jurnalista. Referitor la eventualitatea lansării unei publicaţii cu numele "Scânteia", Corina Drăgotescu a precizat că, deocamdată, nu deţine "forţa necesară" pentru acest lucru.
"Dacă cineva se va arăta vreodată interesat de lansarea unei publicaţii cu numele «Scânteia», pot discuta eventual de o asociere sau vânzare a domeniului media. Încă nu m-am gândit la acest lucru", a afirmat Corina Drăgotescu. Pentru început, brand-ul "Scânteia" va fi utilizat pentru lansarea unui sortiment de votcă.
"Sunt în negocieri cu un producător în vederea lansării produsului «votca Scânteia». Ar putea să apară pe piaţă în această toamnă".
Corina Drăgotescu a declarat că nu se teme de "încărcătura negativă" a mărcii "Scânteia", care desemna, pe vremuri, principalul "organ de informaţie" al regimului comunist. "Cert este că nu mi-e frică să-mi asum încărcătura negativă a brand-ului, pentru că ştiu că mărcile se pot curăţa în timp de aceasta", a spus Drăgotescu.

Niciun comentariu: