Grupul de comunicare Aegis a anunțat că va achiziționa Tempo Media.
Valoarea tranzacției nu a fost făcută publică.
In urma achiziției, Tempo Media va fi integrată în divizia Aegis Media, schimbându-și denumirea în Vizeum, pentru a se alătura rețelei Vizeum a grupului Aegis, rețea lansată în 2003 și activă pe 43 de piețe.
Tempo Media – divizia de media a agenției de publicitate Tempo Advertising, deține active în valoare de 1,3 milioane euro.
Cheltuielile anuale cu publicitatea în România au urcat de la 230 milioane dolari în 2003 la 690 milioane dolari în 2007, factor care a determinat interesul grupului Aegis față de piața românească de profil.
Conform estimărilor, rata de creștere se va menține, piața urmând a depăși în 2009 nivelul de 1 miliard de dolari.
Din portofoliul de clienți ai Tempo Media fac parte Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Băneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) și Kiwi Finance.
Conform datelor de la Registrul Comerţului, Tempo Media este deţinută în totalitate, de Elamcero Ltd., un off-shore din Cipru.
Grupul Aegis este prezent în România prin compania de cercetare de piaţă Synovate şi agenţia de media digitală Carat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu