Iată lista completă a companiilor excluse din BRAT: A Rond, Altitudini 33, Amo-Prodpress, Carp Media, Chamber Media, Daewoo Automobile România, Deloitte Consultanţă, Euronew Trading, Frigo Media, Motor Media Publishing, N&V Press Group, Plus Press, Press Grup, Pro-Editura şi Tipografie, Riviera Media Group, UPC România şi Vasicos Media.
Totodată, lista membrilor care au aderat la BRAT în ultima lună include companiile ARBOinteractive, Trilulilu, Andersen Media, Editor Media, Editura Horeca, Infoaliment, Confort Media, Scop Computers, European Media Invest, Mediaffaire şi Touchpoint Media.
BRAT este o organizaţie non-profit, constituită ca o asociaţie a industriei de publicitate, înfiinţată în 1998 de 33 de membri fondatori.
În prezent, BRAT are 245 de membri şi furnizează date referitoare la auditul tirajelor publicaţiilor din presa scrisă.
Din 2002, este furnizorul oficial al rezultatelor de audinţă pentru presa scrisă prin Studiul Naţional de Audienţă (SNA).
În ultimul an, BRAT a lansat Studiul de Audienţă şi Trafic Internet.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu