Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions în România şi fondatoarea agenţiei Migdale Amare, va participa ca speaker la Asian Brand Summit, unul dintre cele mai exotice congrese despre branduri din lume, care va avea loc în Mumbai la sfârşitul lui septembrie.
Teodora Migdalovici, fondatoarea atelierului de comunicare neconvenţională „Migdale Amare“ (Bitter Almonds), este analist de advertising, profesor şi consultant în probleme de comunicare. În 2005, a lansat „Grădiniţa“, o şcoală alternativă pentru gândirea creativă având ca scop descoperirea şi cultivarea tinerelor talente. Dintre clienţii pentru care Migdalovici a coordonat proiecte de brand building şi comunicare fac parte Euro RSCG Praga, Ogilvy Group, Cariere, Columbia Tristar, Prima TV, Institutul Irecson, Jurnalul Naţional, trustul media Intact, NordVision (prima companie de brokeraj în producţia de advertising) şi Coca-Cola. În 2006, ea a devenit primul membru român al SuperBrands Council.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu