Consumatorii sunt reticenţi vizavi de publicitatea online, ei având mai multă încredere în mesajele comerciale transmise prin mediile tradiţionale, cum ar fi televiziunea, ziarele sau revistele, potrivit unui studiu realizat de Nielsen Company.
Studiul menţionează că mediile tradiţionale generează o mai mare încredere în rândul consumatorilor decât reclamele pe motoarele de căutare, legăturile sponsorizate şi bannerele.
Potrivti Nielsen, 63% dintre respondenţi au încredere în reclamele print, iar 56% în spoturile TV şi reclamele în reviste.
Comparativ, doar 26% au declarat că au încreder în mesajele tip banner şi 34% în reclamele pe motoarele de căutare. Rezultatele privind reclamele mobile, considerate de mulţi a fi viitorul star al publicităţii, au fost menţionate ca fiind de încredere de doar 18% dintre respondenţii studiului. Pe de altă parte, 61% dintre consumatori tind să aibă încredere în recomandările publicate online, în timp ce 60% au încredere în site-urile de brand.
Recomandările personale sunt cele în care 78% dintre respondenţii studiului au declarat că au cea mai mare încredere.
Mediile generate de consumatori se bucură şi ele de încrederea publicului.
Pe plan internaţional, 61% dintre consumatori au încredere în bloguri, aceasta fiind şi preferinţa a 66% dintre consumatorii nord-americani.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu