Logo-ul "Terrorist Buster" utilizat de CIA ca însemn al luptei împotriva terorismului a fost criticat pentru asemănarea cu cel folosit în comedia "Ghostbusters" din 1984, în care Bill Murray şi Dan Aykroyd luptă împotriva fantomelor, informează Brand Republic. Central Intelligence Agency foloseşte un logo care include semnul internaţional pentru "interzis" suprapus peste imaginea unui terorist îmbrăcat în negru, care ţine în mână o puşcă AK47, deasupra desenului apărând sloganul "Terrorist Busters".
În "Ghostbusters", logo-ul era format din semnul interzis suprapus peste imaginea unei fantome. Logo-ul este folosit de biroul CIA pentru combaterea terorismului de şase ani, însă a devenit cunoscut publicului abia de curând, după ce mai mulţi bloggeri au constatat asemănarea între acesta şi însemnul folosit în comedia din 1984. Semnul "Terrorist Buster" a suscitat reacţii diferite din parte bloggerilor: unii au întrebat de ce teroristul este îmbrăcat în negru din moment ce fantoma din comedie este albă, alţii au întrebat care a fost motivul pentru care au fost cheltuiţi banii contribuabililor la realizarea unui logo, în timp ce alţii au crezut că este vorba de o glumă.
Serviciile secrete au precizat că logo-ul "Terrorist Buster" nu urmăreşte să jignească pe nimeni, fiind conceput pentru a reflecta "hotărârea şi prezenţa de spirit a celor care lucrează neobosit pentru a preveni ceea ce în prezent reprezintă cea mai periculoasă ameninţare".
Logo-ul nu reprezintă un grup specific de terorişti sau o anume persoană.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu