Agenţia McCann Erickson a câştigat cele mai multe premii la ediţia de anul acesta a festivalului de publicitate Golden Drum.
Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul competiţiei, lucrările McCann Erickson care au câştigat trofee la ceremonia de premiere de vineri seară sunt: “Apocalypse Later”, “Peace and Peace” pentru brandul Maggi, ambele premiate cu Silver Drum la categoria Press, “Long List” pentru Geta Voinea Studio, trofeu Silver Drum la categoria TV, “Sleeping” pentru Foton, Golden Drum la categoria TV, “Spitalul” pentru Eptisa Romania, Silver Drum la categoria TV, “The Family”, “The Couple”, Grand Prix la categoria Press.
Şi celelalte agenţii româneşti care au fost prezente la Golden Drum au avut o evoluţie remarcabilă.
Astfel, Graffiti BBDO a luat Gold la categoria Press lucrările “Picasso”, “Van Gogh” şi “Munch” şi Silver la aceeaşi categorie cu “Iwo Jima”, “Tien an men” şi “JFK”.
Cu un Silver Drum se întoarce acasă şi Starlink România, primit pentru lucrarea “Volume” în cadrul categoriei Press, în timp ce, la categoria TV, Publicis România şi GMP au primit şi ele câte un Silver, pentru lucrarea “The puppy” şi, respectiv, “The Light”. Ogilvy & Mather România a primit câte un Silver Drum pentru lucrările “Pelicanul” şi “Căprioara“ la categoria Press şi Gold pentru “Click” şi “Hunting”, în categoria TV.
Agenţiile româneşti de publicitate au înscris, la ediţia 2007 a Golden Drum 342 de lucrări la diverse categorii din cadrul competiţiei.
McCann Erickson a fost agenţia românească cu cele mai multe înscrieri la Golden Drum – 55 de lucrări, fiind urmată de Graffiti BBDO - 30 de lucrări şi Publicis - 27 de lucrări.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu