Deși criza este doar în capul unora, după cum spunea guvernatorul bnr, iată că volumul de publicitate din primele patru luni ale anului, a scăzut cu 18% la teve, radio și presa scrisă. Se observă însă o migrare a reclamelor de la teve către radiouri, în special la bere. Chiar dacă a crescut cu aproape 70% față de anul trecut, publicitatea făcută la bere pe radiouri, nu convinge romănii să bea mai mult ca anul trecut.
Crește însă consumul de sucuri naturale (ăsta o fi un semn că zvonul potrivit căruia barbații sunt pe cale de dispariție se adeverește?)
Revenind la publicitate, ziarele au început să facă mari compromisuri de dragul banilor. Astfel, Uniqa Asigurări a convins 5 ziare mari să apară cu prima pagină monocoloră.
Singurii care au avut curaj să marcheze reclama prin textul PUBLICITATE (obligatoriu, dealtfel) au fost cei de la Gazeta Sporturilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu