Zoltan Szigeti, preşedintele the group, a fost ales să reprezinte România în calitate de evaluator al secţiunii media creativă din cadrul festivalului Dubai Lynx, festival dedicat comunicării din Orientul Mijlociu.
Zoltan Szigeti a fost primul om de media din România care a validat importanţa prezenţei la seminariile din străinătate. Dupa primul an al participării sale, a investit în formarea echipei sale cu lectori cunoscuţi de la Cannes. A urmat apoi înscrierea la Creative School of Leadership, ceea ce a validat implicit rostul creativităţii ca instrument al performanţei şi în media, şi în business.
Zoltan este unul dintre pionierii comunităţii media româneşti, are experienţă de peste 16 ani în industria de profil, alături de echipa sa. El a reuşit să aducă şi să menţină grupul de companii pe care îl conduce încă din 2000 în prima poziţie în topuri timp de cinci ani consecutiv. Este astfel unul dintre cei 100 de manageri specializaţi în media ai WPP, validaţi la nivel global. Sub conducerea lui, thegroup este înfiinţată în 2005, ca structură complexă care include entităţi media cu competenţe diferite– interactive, cumpărare, strategie, outdoor. In 2006, holdingul thegroup înregistrează o creştere de 80% şi la o cifră de afaceri de circa 30 de milioane de dolari. Cifra de afaceri a grupului este estimată la 50 de milioane de dolari pentru 2007.
Zoltan coordonează o echipă formată din 150 de oameni de media specializaţi în strategie, cumparare, interactive, online şi outdoor şi alţi 80 de angajaţi specializaţi în PR, creaţie, cercetare şi evenimente. Dubai Lynx va avea loc în Emiratele Arabe Unite, în perioada 31 martie - 2 aprilie, şi va decerna premii la următoarele secţiuni: TV/Cinema, Print, Outdoor, Radio, Direct Marketing, Media şi Interactive.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu