Publicitatea online targetată va face obiectul unei anchete din
partea autorităţilor de reglementare europene în ceea ce priveşte respectarea intimităţii utilizatorilor, anchetă care pune în pericol creşterea veniturilor online ale companiilor media.
Decizia de declanşare a unei investigaţii de către autorităţilor de la Bruxelles vine în condiţiile în care 13.000 de utilizatori ai serviciului de socializare Facebook au protestat faţă de nou sistem de publicitate al site-ului, care îi alertează pe membri în legătură cu achiziţiile
efectuate online de prietenii lor. Deşi în prezent există o secţiune care permite păstrarea confidenţialităţii tranzacţiilor, aceasta nu exista iniţial.
Unii membri ai Facebook au ameninţat că vor părăsi reţeaua de socializare, plângându-se că noul sistem le permite prietenilor lor să afle ce intenţionează să le ofere cadou de Crăciun.
Petiţia Facebook a fost iniţiată de grupul american MoveOn.org.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu